Statutul Unității Administrativ Teritoriale

Asistență socială – actele necesare pentru obținerea unor servicii de asistență socială

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ACORDAREA ALOCAŢIEI DE STAT

1. Certificat de naştere copil (original şi copie);
2. Actul de indentitate ale părinţilor (original şi copie);
3. Certificat de căsătorie (original si copie):
3. Cerere;
4. Dosar.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU INDEMNIZAŢIA DE CREŞTERE A COPILULUI

  1. Cerere;
  2. actele de identitate ale părinţilor (original şi copii);
  3. certificatul de naştere a copilului pentru care se solicită dreptul (original şi copii);
  4. adeverinţă eliberată de către angajator;
  5. decizie de suspendare a activităţii;
  6. pentru plata in cont bancar – extras de cont;
  7. certificat fiscal;
  8. Fișa fiscală;
  9. Stagiu de cotizare;
  10. Copie cerere depusa la unitate;
  11. Dosar.

ATENŢIE !!!
Pentru persoanele care realizează din activităţi independente sau activităţi agricole vor depune dovada privind veniturile realizate în anul fiscal anterior celui în care s-a născut copilul şi/sau dovadă privind venitul calculat în vederea plăţii anticipate a impozitului precum şi copia deciziei de impunere eliberate de autorităţile competente.
Pentru persoanele care au urmat sau urmează o formă de învăţământ universitar, postuniversitar sau liceal se va prezenta o adeverinţă de studii/diplomă de absolvire.

DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII ALOCAŢIEI DE SUSŢINERE A FAMILIEI

  1. Cerere;
  2. Livret de familie (original şi copie);
  3. C.I./B.I. (original şi copie);
  4. Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
  5. Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi cu specificaţia că nu înregistrează absenţe nemotivate în cursul unui semestru care să conducă la scăderea notei la purtare la 8;
  6. Certificat de căsătorie ,hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz(original şi copie);
  7. Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani, (original şi copie);
  8. Talon – mijloace de transport aliate în proprietate (original şi copie) după caz;
  9. Adeverinţă de la registrul agricol ;
  10. Adeverinţă de la Administraţia Financiară;
  11. Dosar.

DOCUMENTE NECESARE IN VEDEREA ACORDĂRII AJUTORULUI SOCIAL

  1. Cerere;
  2. Livret de familie (original şi copie);
  3. C.I./B.I. (original şi copi);
  4. Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
  5. Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi;
  6. Certificat de căsătorie, hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz (original şi copie);
  7. Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani, (original şi copie);
  8. Talon – mijloace dc transport aflate în proprietate (original şi copie) după caz;
  9. Adeverinţă de la registrul agricol
  10. Adeverinţă de la A.J.O.F.M. (şomaj);
  11. Certificatul medical de constatare a capacităţii de muncă (expertiză medicală)
  12. Adeverinţă de la Administraţia Financiară
  13. Dosare

:: actualizez lista

Regulamentul de Organizare și Funcționare a Consiliului Local

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Regulamente de organizare și funcționare a instituției Primăriei

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Regulamente privind aparatul de specialitate al primarului

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului Local de Informare Turistică

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.