ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ
DISPOZITIA PRIMARULUI NR. 38 DIN 16.06.2021 CONSTITUIRE COMISIE RECEPTIE INVESTITIA „MODERNIZARE DRUM FORESTIER CRACA”
[pdf-embedder url=”https://ocolis-ab.ro/wp-content/uploads/2021/10/DISPOZITIA-NR.-38-DIN-16.06.3021.pdf” title=”DISPOZITIA NR. 38 DIN 16.06.3021″]
DISPOZITIA PRIMARULUI NR. 37 DIN 09.06.2021 CONSTITUIRE COMISIE DE ACCEPTANTA PT CONTRACTE DE INREGISTRARE SISTEMATICA
[pdf-embedder url=”https://ocolis-ab.ro/wp-content/uploads/2021/10/DISPOZITIA-NR.-37-DIN-09.06.2021.pdf” title=”DISPOZITIA NR. 37 DIN 09.06.2021″]
DISPOZITIA PRIMARULUI NR. 36 DIN 09.06.2021 CONVOCARE CONSILIU LOCAL SEDINTA PUBLICA ORDINARA
[pdf-embedder url=”https://ocolis-ab.ro/wp-content/uploads/2021/10/DISPOZITIA-NR.-36-DIN-09.06.2021.pdf” title=”DISPOZITIA NR. 36 DIN 09.06.2021″]
DISPOZITIA PRIMARULUI NR. 35 DIN 02.06.2021 MODIFICARE SI COMPLETARE DISPOZITIA NR. 34/2021
[pdf-embedder url=”https://ocolis-ab.ro/wp-content/uploads/2021/10/DISPOZITIA-NR.-35-DIN-02.06.2021.pdf” title=”DISPOZITIA NR. 35 DIN 02.06.2021″]
ANUNT DEZBATERE PUBLICA – PROIECT DE HOTARARE PRIVIND APROBREA BUGETULUI LOCAL PE ANUL 2020
[pdf-embedder url=”https://ocolis-ab.ro/wp-content/uploads/2020/01/ANUNT-DEZBATERE-PUBLICA-.pdf” title=”ANUNT – DEZBATERE PUBLICA”]
Proiect de hotărâre privind Bugetul pentru anul 2018
- Dezbatere publica – proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului pe anul 2018
Anunt dezbatere publica buget 2018 - PROIECT DE BUGET AN 2018
PROIECT DE BUGET AN 2018
ANUNT DEZBATERE PUBLICA
LUNI 20 MARTIE 2017, ORA 12,00, IN BIROUL PRIMARULUI COMUNEI OCOLIS, VA AVEA LOC DEZBATEREA PUBLICA PRIVIND PROIECTUL DE BUGET AL COMUNEI OCOLIS, PENTRU ANUL 2017
Proiect de Buget pentru anul 2016
- PROIECT BUGET 2016
Proiect buget 2016
proces verbal sedinta 31 iulie 2023
Minuta sedinta ordinara 31 iulie 2023
Minuta sedinta ordinara 31 mai 2023
PROCES VERBAL SEDINTA 31 MAI 2023
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
ANUNT PROIECT HOTARARE INDEXARE IMPOZITE SI TAXE LOCALE AN 2023 CU RATA INFLATIEIE 5,1
[pdf-embedder url=”https://ocolis-ab.ro/wp-content/uploads/2022/04/DOC095.pdf”]
DECIZIE EMITERE AVIZ MEDIU – PUG ȘI RLU
[pdf-embedder url=”https://ocolis-ab.ro/wp-content/uploads/2022/01/decizie-emitere-Ocolis.pdf” title=”decizie emitere Ocolis”]
ANUNT – DEZBATERE PUBLICA
[pdf-embedder url=”https://ocolis-ab.ro/wp-content/uploads/2022/01/anunt-dezbatere-publica-.pdf” title=”anunt – dezbatere publica –”]
IMPORTANT: Formularul digital de intare în România
GUVERNUL ROMÂNIEI
COMUNICAT
Începând cu 20 decembrie 2021, persoanele care intră în țară trebuie să completeze formularul digital de intrare în România (PLF), document adoptat la nivelul a 18 state din Uniunea Europeană și reglementat astăzi de Guvernul României.
Ce este formularul digital de intrare în România?
Formularul este un document pe care sunt prezentate țările și zonele în care o persoană a călătorit, înainte de a intra în România.
Formularul este necesar pentru protejarea sănătății noastre și a celor din jurul nostru, pentru că eficientizează anchetele epidemiologice și măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Ce informații conține formularul digital de intrare în România?
• Numele și prenumele, datele de identificare și de contact;
• Țara, regiunea și localitatea de unde călătorește spre România, inclusiv cele tranzitate;
• Localitatea și adresa de destinație în România;
• Mijlocul de transport cu care călătorește spre România;
• Data intrării în România;
• Datele minorilor însoțitori, dacă este cazul.
Cine trebuie să completeze formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.
Când trebuie să completez formularul?
Formularul se completează individual cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator.
Cum se verifică formularul?
La verificarea cărții de identitate/pașaportului în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Acesta nu trebuie tipărit.
- Cine are acces la datele personale completate în formular?
- Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
- Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
- STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în țară.
Întrebări și răspunsuri referitoare la Formularul digital de intrare în România (PLF)
Cine completează Formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.
Când completez formularul?
Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.
Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?
Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.
Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?
La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.
Minorii completează formularul?
Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.
Ce date introduc în formular?
CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.
Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?
În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.
Dacă am greșit, pot edita formularul?
Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.
Ce se întâmplă cu formularele după completare?
Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Unde se stochează datele din formular?
Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
Cine are acces la datele personale completate în formular?
Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.
Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?
Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.
Contact:
Biroul de presă al Guvernului presa@gov.ro
Telefon: +40741252555
Website: http://www.gov.ro/, Facebook: https://www.facebook.com/guv.ro
Declarații de avere și de interese
ȘTATUL DE PLATĂ AL PERSONALULUI PENTRU LUNA MARTIE 2018 – Școala Gimanziala Ocoliș
Școala Gimanziala Ocoliș
ȘTATUL DE PLATĂ AL PERSONALULUI PENTRU LUNA MARTIE 2018
Declarații de avere și de interese – 2016
2016
- Declarații de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local
- RUSU COSMIN declaratie-avere-consilier-rusu-cosmin
declaratie-interese-conislier-rusu-comsin - VOICA ONOSIM declaratie-avere-consilier-voica-onosim
declaratie-interese-consilier-voica-onosim - TRIF DELIA declaratie-avere-consilier-trif-delia
declaratie-interese-consilier-trif-delia - ORZEI CRISTIAN MIHAI declaratie-avere-consilier-orzei-cristian
declaratie-interese-consilier-orzei-cristian - GIURGESCU VICTOR declaratie-avere-consilier-giuregscu-victor
declaratie-interese-giurgescu-victor - GIURGIU AUREL declaratie-avere-consilier-giurgiu-aurel
declaratie-interese-consilier-giurgiu-aurel - COSMA VASILE declaratie-avere-consilier-cosma-vasile
declaratie-interese-consilier-cosma-vasile - COCIAN SIMION declaratie-avere-consilier-cocian-simion
declaratie-interese-consilier-cocian-simion - BRATA RADU declaratie-avere-consilier-brata-radu
declaratie-interese-consilier-brata-radu
- Declarații de avere și de interese ale deținătorilor de funții de demnitate publică
- JUCAN Alin Alexandru – Primarul comunei
declaratie-avere-jucan-alin-primar
declaratie-interese-jucan-alin - GIURGESCU Victor – Viceprimarul comunei
decalartie-avere-viceprimar-giurgescu-victor
declaratie-interese-giurgescu-victor
- Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici
- CHIRICĂ Paraschiva – secretarul comunei
Transparența veniturilor salariale
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Toate documentele de interes public
Hotararea Consiliului Local nr. 74 din 21.10.2024
HCL 74 DIN 21.10.2024
Hotararea Consiliului Local nr. 73 din 21.10.2024
HCL NR. 73 DIN 21.10.2024
Hotararea Consiliului Local nr. 72 din 21.10.2024
HCL NR. 72 DIN 21.10.2024
Hotararea Consiliului Local nr. 71 din 21.10.2024
HCL NR. 71 DIN 21.10.2024