♦ DOCUMENTE NECESARE PENTRU ACORDAREA ALOCAŢIEI DE STAT
1. Certificat de naştere copil (original şi copie);
2. Actul de indentitate ale părinţilor (original şi copie);
3. Certificat de căsătorie (original si copie):
3. Cerere;
4. Dosar.
♦ DOCUMENTE NECESARE PENTRU INDEMNIZAŢIA DE CREŞTERE A COPILULUI
- Cerere;
- actele de identitate ale părinţilor (original şi copii);
- certificatul de naştere a copilului pentru care se solicită dreptul (original şi copii);
- adeverinţă eliberată de către angajator;
- decizie de suspendare a activităţii;
- pentru plata in cont bancar – extras de cont;
- certificat fiscal;
- Fișa fiscală;
- Stagiu de cotizare;
- Copie cerere depusa la unitate;
- Dosar.
ATENŢIE !!!
Pentru persoanele care realizează din activităţi independente sau activităţi agricole vor depune dovada privind veniturile realizate în anul fiscal anterior celui în care s-a născut copilul şi/sau dovadă privind venitul calculat în vederea plăţii anticipate a impozitului precum şi copia deciziei de impunere eliberate de autorităţile competente.
Pentru persoanele care au urmat sau urmează o formă de învăţământ universitar, postuniversitar sau liceal se va prezenta o adeverinţă de studii/diplomă de absolvire.
♦ DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII ALOCAŢIEI DE SUSŢINERE A FAMILIEI
- Cerere;
- Livret de familie (original şi copie);
- C.I./B.I. (original şi copie);
- Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
- Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi cu specificaţia că nu înregistrează absenţe nemotivate în cursul unui semestru care să conducă la scăderea notei la purtare la 8;
- Certificat de căsătorie ,hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz(original şi copie);
- Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani, (original şi copie);
- Talon – mijloace de transport aliate în proprietate (original şi copie) după caz;
- Adeverinţă de la registrul agricol ;
- Adeverinţă de la Administraţia Financiară;
- Dosar.
♦ DOCUMENTE NECESARE IN VEDEREA ACORDĂRII AJUTORULUI SOCIAL
- Cerere;
- Livret de familie (original şi copie);
- C.I./B.I. (original şi copi);
- Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
- Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi;
- Certificat de căsătorie, hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz (original şi copie);
- Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani, (original şi copie);
- Talon – mijloace dc transport aflate în proprietate (original şi copie) după caz;
- Adeverinţă de la registrul agricol
- Adeverinţă de la A.J.O.F.M. (şomaj);
- Certificatul medical de constatare a capacităţii de muncă (expertiză medicală)
- Adeverinţă de la Administraţia Financiară
- Dosare